tiistai 9. tammikuuta 2018

In memoriam

Sukka Finlandiassa on päästy jo varsinaiseen kilpailuvaiheeseen lämmittelysukan jälkeen. Ensimmäisen varsinainen kilpailusukka on In memoriam ja sen on suunnitellut Tiina Kuu. 


Monet olivat valinneet Suomen 100 vuotisjuhlan kunniaksi sinivalkoisia värejä. Itse valitsin räväkämmät värit. Käytin näihin sukkiin varastossani ollutta Roosa Nauha lankaa. 
 

Neuloin puikoilla numero 2,5 ja lankaa kului yhteensä  97 grammaa.


Näissäkin sukissa erityisen kaunis kohta on tuo kantapään kiilalisäykset, jotka minulle ennestään uutena asiana lisättiin tuonne taakse.
 

Sukat näyttävät pöydällä vähän hassuilta, mutta ne istuvat jalkaan erityisen hyvin. 


Sukat sai neuloa joko samanlaisiksi tai peilikuviksi. Itse neuloin kuvion peilikuviksi. Olen iloinen, että selvisin tästäkin haasteesta kunnialla.

4 kommenttia:

  1. Hienosti selvitty haasteesta! Lopputulos on mitä upein.
    Todella kauniit ja taidolla valmistetut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, pidin näitä sukkia haasteellisena ja olen todella iloinen saatuani nämä valmiiksi.

      Poista
  2. Tosi kivat versiot. :) Mulla jäi tämä sukkapari tekemättä, kun en ohjeen ilmestyessä lämmennyt näille, mutta ohjeen otin talteen, niin voin neuloa myöhemmin kun inspis yllättää. Nyt on vastaan tullut kyllä jo monet kauniit versiot näistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Itselläni näiden neulominen kesti tosi kauan, koska pienet puikot ja ohut lanka. Malikuviotakin oli koko ajan seurattava. Olen iloinen näiden sukkien värivalinnasta, ne ovat ihan just mun väriset.

      Poista